FANDOM

Lista efektów:Edit

  • Krwawienie
  • Zamrożenie
  • Podpalenie
  • Porażenie
  • Ogłuszenie
  • Zatrucie
  • Spowolnienie
  • Przykucie
  • Wytrącenie z równowagi
  • Przełamanie obrony
  • Podcięcie
  • Uciszenie
  • Oślepienie
  • Odrzucenie/podrzucenie/przerzucenie
  • Strach
  • Rozjuszenie
  • Urok

KrwawienieEdit

Atak powoduje u ofiary krwotok o określonej intensywności i trwający przez długa ilość czasu, aż do zatamowania lub samoistnego zakrzepnięcia. Utrata dużej ilości krwi może spowodować omdlenie i śmierć. Krwawienie ogranicza prędkość ataku i wykonywania umiejętności, nieznacznie zmniejsza także prędkość poruszania się oraz siłę ofiary (im większy upływ krwi tym efekt silniejszy).

ZamrożenieEdit

Atak zamraża cel z określoną siłą i nakłada zmniejszające się wraz z upływem czasu (na początku większe, pod koniec efektu mniejsze) spowolnienie ruchów, ataków i umiejętności oraz w niewielkim stopniu zmniejsza zdolności obronne. Ustępuje samoistnie, na terenach arktycznych ustępuje znacznie dłużej, a tropiklnych - szybciej, lub po użyciu umiejętnośći ogniowych.

PodpalenieEdit

Atak podpala cel ograniczając mocno efekty lecznicze (zależnie od intensywności podpalenia). W największym stopniu ograniczone są fizyczne efekty lecznicze, takie jak leki, bandaże, eliksiry, a w mniejszym stopniu magiczne efekty lecznicze. Podpalenie ustępuje samoistnie, ale dopiero po spaleniu skóry, wtedy postać może jedynie powoli się poruszać i korzystać z leczenia fizycznego i magicznego. Podpalenie można łatwo ugasić korzystając z umiejętności wodnych.

PorażenieEdit

Cel zostaje porażony elektrycznością, przez co osłabia na pewien czas koncentrację/skupienie, kontrolowanie energii i zwiększa czas rzucania umiejętnośći magicznych i fizycznych. Działa na cel natychmiastowo i efekt mija wraz z upływem czasu. Mocno obniża także, lub całkowicie blokuje możliwość używania przez cel umiejętności wodnych.

OgłuszenieEdit

Cel nie może poruszać się, ani podjąć żadnej akcji przez określoną ilość czasu.

ZatrucieEdit

Atak zatruwa cel ograniczając jego zdolność koncentracji i lekko obniżając sprawność bojową, co powoduje osłabienie zdolności używania umiejętności magicznych i lekko zmniejsza szansę na trafenie wroga. Ustępuje samoistnie, jednak z początku działanie nasila się, a gdy osiągnie maksimum, to zależnie od rodzaju trucizny następuje śmierć, utrata przytomności na pewien czas, halucynacje (w praktyce - zniekształcona mapa, wolniejsze odświeżanie) itd...

SpowolnienieEdit

Spowalnia prędkość ruchu celu przez pewien okres czasu.

PrzykucieEdit

Uniemożliwia celowi poruszanie się, atakowanie i używanie umiejętności ofensywnych, lecz pozwala na używanie eliksirów, mikstur, roślin i umiejętności wzmacniających przez określoną ilość czasu.

Wytrącenie z równowagiEdit

Na krótki okres czasu cel nie może się obracać i poruszać do przodu. Anuluje także obecnie wykonywany atak lub umiejętność. (ew. do korekty). Długość trwania efektu zależy głównie od siły atakującego oraz wagi i równowagi celu.

Jak dla mnie bez korekty ;)

Przełamanie obronyEdit

Atak powoduje wytrącenie z równowagi oraz dodatkowo obniża na pewien czas wszystkie zdolności obronne celu.

PodcięcieEdit

UciszenieEdit

Cel nie może używać żadnych umięjetności zarówno magicznych, jak i fizycznych, tylko podstawowe ataki.

OślepienieEdit

Powoduje, że u ofiary szansa na trafienie atakiem fizycznym we wroga spada niemal do zera, a atakiem magicznym o połowę.

Dorzuciłbym mocne ściemnienie ekranu mapy, prawie do 0.

Odrzucenenie/przerzucenie/podrzucenieEdit

W zależności od rodzaju umiejętności: odrzuca cel w stronę przeciwną niż jest obrócone źródło efektu, przerzuca cel za źródło efektu lub podrzuca cel do góry, za każdym razem powodując krótkie ogłuszenie podczas trwania efektu.

StrachEdit

Cel porusza się ruchem chaotycznym w losowym kierunku, jednocześnie nie mogąc wykonywać żadnej czynności. Długość trwania efektu skraca umiejętność koncentracji/skupienia.

RozjuszenieEdit

Rozjusza cel, powodując, że zacznie on atakować źródło efektu podstawowymi atakami wbrew woli celu. Długość trwania efektu skraca umiejętność koncentracji/skupienia.

UrokEdit

Na cel zostaje rzucony urok, który powoduje, że porusza się on powoli w stronę źródła efektu wbrew woli celu. Długość trwania efektu skraca umiejętność koncentracji/skupienia.