FANDOM

Magia jest dość powszechna i większość postaci może ją opanować. Magia będzie miała zastosowanie we wszystkich ścieżkach rozwoju postaci. Sama także będzie ścieżką.

Każdy Wonarg ma w sobie ukryte pokłady energii magicznej, pozostałość po boskiej przeszłości rasy. Magia jest niczym innym, jak umiejętnością wykorzystania tej energii do własnych celów.

Magia będzie podzielona na stopnie kontroli, od pierwszego do czwartego. Części umiejętności magicznych można nauczyć się samemu, lecz nie można samemu zdobyć kolejnego stopnia kontroli, wymaga to istotnej przemiany postaci (przykładowo ukończenie ważnej linii fabularnej, przez co postać zmienia się mentalnie). Stopień kontroli to nic innego, jak  umiejętność przeistaczania, tworzenia czy poruszania energią, czyli kontroli. Stopnie cechują się, kolejno:

  • pierwszy: umiejętność wydobycia, poruszania i utrzymania energii w wybranym punkcie
  • drugi: umiejętność dowolnego manipulowania kształtem energii
  • trzeci: umiejętność manipulowania żywiołem i działaniem energii, nadawania jej wybranego charakteru
  • czwarty: maksymalny stopień kontroli, pozwala dowolnie łączyć ze sobą żywioły, nadając tym samym energii całkowicie nowe właściwości.

Lista umiejętnościEdit

Umiejętności stopnia pierwszegoEdit

MedytacjaEdit

Postać skupia swoją wolę na zebraraniu w sobie jak największej ilości energii magicznej, tak, aby wzmocnić siłę kolejnych umiejętności.

TchnięcieEdit

Skupia energię przy sobie, aby następnie tchnąć jej strumień w stronę celu, zadając obrażenia magiczne.

WzmocnienieEdit

Wypełnia organizm energią duchową, wpływając tym samym wzmacniająco na większość jego statystyk.

PrzyśpieszenieEdit

Zbiera energię duchową i kieruje ją do nóg, zwiększając tym samym prędkość ruchu postaci.

RzutEdit

Zbiera energię duchową w obu dłoniach, dzięki czemu gracz może rzucać nią na przemian obiema rękoma w wybranym kierunku, ilość możliwych rzutów jest ograniczona tylko przez ilość energii duchowej i zmęczenie postaci.

Umiejętności stopnia drugiegoEdit

TarczaEdit

Tworzy we wskazanym miejscu pionową barierę zbudowaną z energii duchowej, blokującą zarówno ataki magiczne, jak i fizyczne (bardziej efektywna przeciwko atakom magicznym).

Zmasowany atakEdit

Postać unosi ręce nad głowę, zbierając energię w wiele kul różnej wielkości, aby następnie pchnąć je wszystkie w wybranym kierunku.

Deszcz igiełEdit

Tworzy wysoko nad wybranym obszarym skupisko niewielkich źródeł energii uformowanych w małe, ostre igły. Na znak gracza igły spadają na ziemię, tworząc trwający pewien okres czasu deszcz.